Mer i: Ersättningar och bidrag
-
Sjukersättning och sjukpenning
Hejsan! Vore tacksam om jag får en rätt vägledning. Är själv lite förvirrad och funderar mycket på det. Har varit på möte hos FK och ansökt om de både, och vi dis...
» Till diskussionen -
Handläggaren vill kontakta min läkare
Jag är nyligen återigen sjukskriven pga att sjukvården ställt en felaktig diagnos som lett till felbehandling. Jag kan utföra mitt ordinarie arbete under förutsät...
» Till diskussionen -
Förskott eller efterskott?
Hej! Är det någon här som vet ifall fk betalar ut aktivitetsersättning i förskott eller efterskott?Har precis fått min ansökan godkänd, men hittar inget om detta...
» Till diskussionen -
Ansökan om aktivitetsersättning
Hej.Jag undrar vad ni som ansökt om aktivitetsersättning och blivit beviljade, skickat in för intyg/papper, förutom läkarutlåtandet?För att maximera chanserna för...
» Till diskussionen -
1/2 sjukersättning
Idag har jag fått meddelade från FK att de överväger att byta ut min sjukpenning mot halv sjukersättning.Jag har möjlighet att lämna synpunkter fram till 20 mars....
» Till diskussionen

Ni är minst sagt lika otrevliga isf som dömer att jag gjort fel och inte FK. Varför står alla på deras sida jämt? även de är ju bara människor som kan göra fel eller hur?
kram puss ha det bra alla vänner. ni är så goa så. tack för att ni stöttar mej så mycket!