Annons:
Etikettövrigt
Läst 3027 ggr
bandi43
2/9/14, 6:06 PM

Söka vård i Ungern,vad krävs?

Har efter operationer fått en mycket komplex sjukdomsbild och hur jag än försöker verkar som om det enda man erbjuds är cocktail av det starkaste smärtstillande läkemedelsindustrin kan skapa tex metadon,oxicontin,oxinorm.Allt för dämpa orsaken,och orsaken är.även den väldigt luddig förutom mina MR bilder och att jag liksom de runtom mig ser hur jag sakta men säkert försvinner.Min fru mailade mannen i Arga doktorn Björn Bragee skrev att det symptomen jag nu visar att det är mkt akut och att ujag inom max 5 dagar borde få träffa en ortoped kirurg för att diskutera hur de ska göra med mig.Och går det inte här så inom EU. Den ortoped jag.sista.träffade förklarade på dålig Svenska att jag skall inte komma till akuten med alla småproblem,även om jag.över en natt fått erektion problem och.Min penis ser krokig ut vilket kunde bla bero på min ADHD eller diabetes.Vilket min Urolog knappast trodde på heller utan att det var relaterad till min rygg och diskbråck.Allt spelas in numera med tanke på hur de nonchalera mig.Vad ska jag göra?

Annons:
Maria
2/9/14, 6:28 PM
#1

Hittade denna länken.

Säkrast känns ju om man får godkänt innan man reser känns det som.

http://www.eu-upplysningen.se/Sverige-i-EU/Sverige-i-EU-I-fokus/Sverige-infor-ny-lag-om-vard-i-andra-EU-lander/

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

leemland
2/10/14, 8:52 PM
#2

Kan du språket? Dom är inte så värst duktiga på Engelska, vet dock inte hur det är på sjukhus. Annars är det tyska och ryska (har jag för mig) som gäller där nere. 

Men egentligen så i och med att dom är med i EU så ska det funka ungefär som här. Du måste ha det försäkringskassekortet dock.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Mustangcab]
2/22/14, 5:08 PM
#3

Har du kollat på Strängnäs?

Egycsaj15
3/26/14, 12:52 AM
#4

Pratar flytande ungerska om de e till hjälp

leemland
3/26/14, 6:32 PM
#5

#4 Är du den som startade tråden? (men byttat namn) 

Ja om du pratar ungerska underlättar det väldigt mycket. Dom är inte särskilt duktiga på engelska, utan där är det (förutom ungerskan) tyska och ryska man lär sig..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Egycsaj15
3/26/14, 9:04 PM
#6

Nej de e inte jag

Annons:
Egycsaj15
3/26/14, 9:05 PM
#7

Ryska lärd e sig inte. De va väldigt länge sen de lärde sig det. Tyska lär de inte sig längre heller. Engelska som gäller

leemland
3/27/14, 11:47 AM
#8

Nja där håller jag inte med. Tyskan ligger fortfarande kvar stort. 
Men visst stämmer det nog lite att dom börjat lära sig engelska , men dom är nog inte så bra .. 

TS hur har det gått?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Egycsaj15
3/27/14, 8:23 PM
#9

Jag bodde där i 14 år så vet nog bättre:)

Upp till toppen
Annons: