Annons:
Etikettersättningar-och-bidrag
Läst 4899 ggr
Mirrorglace
2017-04-25 15:41

Någon som kan akut svara?

Hej det är så att jag har social bidrag varje månad och i detta ingår även medicin och resor (vid inlämnat kvitto) Jag ska visa upp kontoutdrag var tredje månad, och detta är den andra månaden så soc har ju inte sett om jag fått in något annat, men dom ska ju sätta in pengar ändå, och fullpott(?) Nu när jag ansökte för en vecka redan lämnade jag även in kvitton på att jag köpt medicin. Idag ska jag få bidraget, och vid 14.00 fick jag in 150 kr och blev rejält orolig. Kan det vara så att det är för medicinen eller resor, och att bidraget kommer vid en annan tidpunkt? Annars fattar jag inte varför jag fått 150 kr så hjälp tack om någon kanske vet o levt med bidrag lite längre eller har kunskap!

❤️

Annons:
Maria
2017-04-25 15:44
#1

Jag tycker du ska ringa och fråga. Då får du antagligen rätt svar direkt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mirrorglace
2017-04-25 15:48
#2

Min handläggare är inte inne idag tyvärr… annars hade jag gjort de!

❤️

plinglan
2017-04-25 15:51
#3

Det är ju helt omöjligt för en som är oinsatt i ditt ärende att svara på varför du fått  in 150 kr på ditt konto. Någon annan som jobbar där borde kunna svara om du inte kan vänta tills din handläggare arbetar

Mirrorglace
2017-04-25 15:54
#4

#3 Jo det förstår jag, men tänkte om någon kanske har ett hum och att det eventuellt kan vara för medicinen osv. Frågan är lite om man kan få flera utbetalningar vid olika tillfällen beroende på vad man sökt??

❤️

Maria
2017-04-27 14:54
#5

Hur gick det?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: