Annons:
Etiketttävlingar-och-undersökningar
Läst 3668 ggr
[Lillfjanten]
2012-02-07 11:28

tråd borttagen?

följde tråden Tävling med stort intresse, att få läsa åsikter från "bådas sidor" är alltid intressant, man lär sig mer om hur människor tänker och fungerar. varför togs den bort? kommer varje tävllingstråd att tas bort? (om det blir fler vill säga Flört)

Annons:
[Nathalie62]
2012-02-07 12:33
#1

Jag råkade ta bort den av misstag och nu kan jag tyvärr inte få tråden tillbaks igen, det var meningen att den bara skulle låsas men jag ber om ursäkt för detta, framtida tävlingar kommer inte att tas bort Flört

ingann
2012-02-07 13:30
#2

Det var jag som tog bort tråden då jag tyckte den tjänat utsitt syfte. Tävlingen var avslutad utan deltagande och det blev bara tjafs så jag såg ingen anledning till att den skulle ligga kvar.

Om det blir någon framtida tävling vet jag inte. Jag vet iaf att jag inte tänker lägga ner mer tid på att klura ut frågor och skaffa priser som inte är till någon nytta.

Kanske kan ge lite bakgrund till tanken bakom tävlingen: Vi ville göra något som var både roligt och nyttigt. Dels skulle det bli en övning i att söka och finna information som man kan behöva och sen även kunna få något för att man gör detta.

Nu ska jag iväg på möte. Ha en bra eftermiddag Glad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Lillfjanten]
2012-02-07 15:10
#3

hmm båda tar på sig "skulden"?  jag tror att jag säger hejdå till denna sajt, vet inte vem man ska tro på här.. men det var trevligt så länge det varade :)

Maria
2012-02-07 15:47
#4

När det kommer sådana här svar så kanske man i första hand ska tänka att det har blivit någon missuppfattning. Vill man inte fråga direkt så kan man skicka ett PM.

Det är alltid trevligare än ett fånigt "Morsning goodbye"

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

mongu
2012-02-07 16:01
#5

# 3 Är det inte Försäkringskassan som gör att du läser och deltar här? Där har du ju inte fått "fel" svar hoppas jag.

Att människor kan skriva fel eller göra andra fel hör till mänskligheten ingen är ofelbar. Inte har jag träffat på nån i alla fall.

Dessutom så är vi de allra flesta av oss personer med sjukdomar av olika slag, då kanske man kan ta att det blir missuppfattningar ibland.

Så varför va så negativ?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

ingann
2012-02-07 16:07
#6

#3 Nathalie hade låst tråden först och sedan tog jag bort den. Men vill du ha den liggande här trots att den är låst så kan jag se om jag kan lägga ut den igenGlad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
ingann
2012-02-07 16:10
#7

#3 Nu ligger den ute igen…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-02-07 23:30
#8

#3, Det är ingen som lägger skuld på någon och jag beklagar att du ser det så men fråga gärna istället för att antyda att det är som du tror, då blir det inga missförstånd.

#7, Hur hitta du tråden Tungan ute ?
Jag vet att jag råkade ta bort den men så ville jag få dit den igen och bara få den låst men fann den inte.
Det var bra att du förklarade läget (inlägg 6.

ingann
2012-02-08 00:44
#9

#8 troligtvis var vi inne samtidigt för jag såg att du låst den så då plockade jag bort den. antagligen direkt efter du låst så att du trodde du plockat bort den av misstag haha

Längst ner i trådlisten har du en kategori som heter "borttagna inlägg". där hamnar allt man tar bort. för att få tillbaka dem så klickar man på den lilla orangea kanten högst upp på inlägget:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-02-08 12:58
#10

#9, Som det kan bli :lola:,

Då kan vi lägga ner detta missförstånd, tack för hjälpen ingann  PDT_Love_07 , nu vet jag det till nästa gång.

Upp till toppen
Annons: