Annons:
Etikettförälder
Läst 1246 ggr
01emilia02
2018-11-28 05:52

Gravidförsäkring till 17årig

Hej! Nu är det så att jag är 17år och gravid. Då undrar jag kan jag söka om vilken försäkring jag vill eller är de ba vissa specifika? Varifrån kan jag få den bästa men billigaste gravidförsäkringen? Med tanke på att jag är studerande och inte har så höga inkomster. Vilken barnförsäkring bör jag välja sen när barnet kommer, om jag vill ha ersättning om mitt barn har adhd/add eller autism eller liknande med tanke på att både jag och pappan har dessa diagnoser. Även andra saker som andra sjukdommar, ärr, dödsfall, funktionsnedsättningar mm ger ersättning. Men sällan att diagnoser som adhd å liknande är med som ersättnings rätt. Hjälp mig att välja vilken gravidförsäkring och barförsäkring som skulle vara billigt och bra..

Annons:
MonicaLagerquist
2018-11-28 06:04
#1

Det enklaste är ju oftast att samla sina försäkringar i samma bolag.

Så ta kontakt med ditt försäkringsbolag och se vad de kan erbjuda,

Stolt ägare till fem La permer

tlover
2018-11-28 06:34
#2

Länsförsäkringar har en tilläggsförsäkring för npf

l'm back

OlgaMaria
2018-12-13 13:41
#3

Ofta kan diagnoser som föräldrarna har undantas från försäkringen - så det är inte säkert att ni kan få en försäkring som täcker npf.

I övrigt kan du välja vilken gravidförsäkring som helst och om man vill ha barnförsäkring så är det ju alltid bra att välja gravidförsäkring från samma bolag.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Jonas Ekström88
2019-02-04 03:18
#4

Finns jättemånga sajter som jämför gravidförsäkringar. Enligt mig vad jag har läst på nätet så verkar Moderna erbjuda bra gravidförsäkring. Dom hade även fått bra kundbetyg enligt denna sajt där dom nämner att dom kan erbjuda 20 % rabatt. 

Hoppas det är till hjälp!

Upp till toppen
Annons: