OT- Jul
Vill önska alla en riktigt god jul och gott nytt år
Något speciellt ni ska hitta på ?
Tack detsamma Nathalie 
Jag och sönerna ska bara vara hemma så det blir lugnt och skönt 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Vad hörligt det låter. Jag får inte hem min son i år. kram
Härligt skulle det vara ser dåligt sorry. kram kram
Vi blir hemma i år. På dagen får i lite gäster och sonen kommer på jullunch för han ska jobba på eftermiddagen och firar sena kvällen med kompisar.
/Maria

Det blir ju inte så många helgdagar men hunden och jag kan i alla fall hoppas på en vecka i stugan i skogen.
>>>Malum domesticum<<<
Trevligt att höra.
Jag ska äta gott med familjen och ha det ritkigt mysigt, blir nog lite dans kring granen också för barnen tycker det är så skoj hihi.

Vi ska va här hemma. Barnen kommer vid olika tider. Dottern ska va på julmiddag hos sambons mormor och morfar så hon och sambon kommer hit hem på brunch.
De andra kommer lagom till Kalle Anka tror jag.
Får se vad vi får för mat då jag kommer att ha högerhanden i gipsskena tills dan innan julafton så maken får göra det mesta. Jag är nyopererad i handen.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#7, Läste det, hoppas det läker fint som sagt 
Det låter mycket trevligt, Kalle Anka är jag dock lite trött på, tycker det är hög tid att dom ändrar disney filmerna nu, skulle vara trevligt med att se något helt nytt, till och med min brorson som är 8 år brukar säga " nej inte samma igen, blir så trött i huvudet, hihi.
mongu: Skönt att du har maken till hjälp:) Annars klarar man det mesta med en hand även om det tar längre tid…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner