Försäkringskassan iFokus

Försäkringskassan

Etikett: övrigt
Läst 3363 ggr
ingann
2

OT- Är våren här?

Kan det verkligen vara så att våren äntligen är här? Jag hoppas det!

Idag har jag haft sån enorm energi och varit ute och promenerat större delen av dagenGlad

Vad tror ni, har Bore släppt sitt grepp för i år?

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
1

Hi hi, vet inte om man vågar tro på det riktigt än

ingann
0

Jag hoppas det iafGlad Det har varit skönt idag med men vid lunch försvann solen…

/Ingalill

[Nathalie62]
0

#2, Här var det sol nästan hela eftermiddagen, satt och längtade mig bort och önskade att det var sommar, lägga undan alla ytterkläder och bara kunna gå i vanlig t-shirt hi hi.

ingann
0

Solen är fortsatt frammeSkrattande Åh, vad jag önskar att jag kunde gå ut på en riktig långpromenad idag! Tyvärr satte gårdagskvällen stopp för detObestämd

Jag skulle gå upp till Folkets park och låta hunden springa lös där det är inhägnat hade jag tänkt men när jag kommit halvvägs dit halkade jag på en isfläck och slog i svanskotan så jag vek av för att linka en kortare sväng och gå hemmåt igen… Men på den vägen var en ny isfläck som jag inte såg i mörkret så nu är hela knät svullet och uppskrapatRynkar på näsan Jag får inte ens på mig ett par byxor idag..

Hoppas alla ni andra får njuta av det underbara vårvädret iafGlad

/Ingalill

[Nathalie62]
0

#4, Nej men ingann, du måste ta det försiktigt, tur du lyckades ta dig hem i alla fall.

ingann
1

Nathalie: Jag gick ut iaf idagGlad En timme var vi ute och gick vid älven. Det gick jättebra så länge det var slät mark.. Det var bara trappan ut och in som var problemFlört

Hoppas det är lika fint i morgon.. Då tar jag med mig en termos kaffe och sätter mig vid älven och njuter i solen:)

/Ingalill

Maja2
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har åxå haft underbart väder idag. Det blev först en tvåtimmars promenad, sen lunch, sedan en timme till ute i solen. Helt fantastiskt :)

[Nathalie62]
0

#6, Hur är det idag ?

#7, Oj vad snö ni har, vi har ingenting alls, fin hund du har:-)

ingann
0

#7 Vad mysigt det ser utSkrattande Det är nåt speciellt med hundar som leker i snö.. Själv harar jag snö men vovven älskar det:)

#8 Det är mycket bättre:) Det gör bara ont när jag kommer åt det…

/Ingalill

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vårvädret fortsatter om än med en dags glömska när det kom ner en massa vitt igen. Men nu är det borta och värmen kommer smygande mer och mer. Helt underbart! Man mår så mycket bättre både psykiskt och fysiskt av solen!

Ha en underbar kväll allihopaSkrattande

Det är svårt att se men det är ett gäng änder ute på älvenFlört

/Ingalill