Onsdag 7/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Onsdag redan
Vart tar dagarna vägen?
Idag blåser det riktigt kallt ute. Trots kylan, eller pga kylan, blev det en timme ute vid älven.. Smart som jag är så hade jag varken vinterjacka eller vantar på mig men men…
Hoppas alla har en bra dag!
Här kommer ett litet klipp från vår tur
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Vilken söt liten hund du har ingann, han verkade gilla läget och bara få strö runt hihi, bedårande vacker färg har han också ! Vad heter han nu igen ?
Hoppas verkligen inte du blir sjuk nu när du inte var riktigt påklädd för hård kyla.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åskar heter han (står även i överkanten av klippet)
Han är underbar. Det bästa jag gjort sen jag blev pensionär var att köpa honom:) Han har fått mig att komma t varje dag, min panikångest har lättat och han ger många skratt varje dag med sina tokigheter
Han är en sån hund som roar sig själv. Det räcker att fråga var "piplisa" är så börjar han leka och pipa med den (en tygfigur med pip i), frågar man var "nöffnöff" är så leker han med sin latexgris som grymtar när han biter i den, "rävas" är en sladdrig tygräv med pip i huvud och svans som ska slängas runt och kastas i luften för att sen fångas igen…
Jag rekommenderar verkligen alla som har möjlighet och intresse för hundar att köpa en!
Jag klarade mig tror jag från förkylningar och elände. Nu snöar det lite lätt så i morgon blir det vinterjacka 
Här är Åskar i våren (vid valborg) när vi cyklat till en badplats utanför samhället…
/Ingalill
Det finns nåt mer klipp på honom när han spelar boll och på ena katten samt vår söta igelkottsfamilj som bor här på somrarna på youtube. De finns under mitt användarnamn Ingis12 
/Ingalill
Härliga klipp du lagt in här:)
tack:)
/Ingalill