bra med många grupper!
kollar igenom alla grupper som finns, det är jättebra att det är uppdelat i så många olika och det är lätt att hitta det man söker! blev bara lite fundersam över gruppen "studerande", vad är det för frågor/inlägg man skriver där som inte passar i de andra? är bara nyfiken som vanligt :)
Jaa du, det var ju en bra fråga…
Kanske är att studerande har andra ersättningar/villkor än oss andra så det är tänkt att de ska kunna ställa sina frågor eller lägga sina berättelser/kommentarer där? Ärligt talat så hade jag inte ens lagt märke till den gruppen 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#1 äsch, det är bara jag som är petig emellanåt och har för mycket fritid :) tänkte bara på att gruppen ersättningar också var för studerande. detta är absolut ingen kritik utan bara en fundering (kan vara bra att förtydliga mig
)
haha ingen fara:) det fick mig att börja titta på vad vi har för grupper.. jag har inte tänkt på det förut utan bara valt passande grupp när jag startar en tråd
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Klart man får undra och det är jättebra att du är uppmärksam Lillfjanten
(är också nyfiken hi hi) .
Gruppen är till för dom som studerar, har man någon ersättning från försäkringskassan och har frågor kring det så tyckte jag det var bra att ha den i en egen.
#4 okidoki!