Dags att deklarera
Såg att jag skulle få tillbaka en slant, känns så skönt när man får en liten klirr i kassan precis till midsommar då nypotatis och sill serveras 
Har ni fått er i brevlådan än ? Fler som också får tillbaka ?
Jag brukar få tillbaka en del men jag vet inte hur det blir denna gången då jag har varit sjukskriven mesta tiden. Har för mig att försäkringskassan inte drar skatt fullt ut. Det är ju lite olika skattesatser i olika kommuner och de drar väl samma för alla
/Maria
jag går plus, förra året var det katastrof, och då var det jobbigt när alla skröt om hur mycket de fick tillbaka, så nu nämner jag inga siffror till någon eller ser skadeglad ut 

Jag får betala som vanligt, brukar få göra det men har inte valt att be FK att dra mer skatt.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#1, Ja skattesatserna varierar från kommun till kommun, man märker rätt stor skillnad tycker jag. Hoppas du åtminstone kan få tillbaka en del.
#2, Det hade inte jag heller gjort
Vill bara förtydliga att det räcker att ange om man får tillbaka eller inte, hur mycket eller lite i siffror behöver inte andra veta tycker jag.
#3, Kanske ska be dom dra lite mer så du får tillbaka istället ? Borde vara trevligare än att behöva betala menar jag 
#2 ojnej, jag menade inte dig nu, utan de finns de som verkligen får mycket tillbaka och de måste liksom upprepa det. och många gör det retsamt bara för att andra får betala en hel del.
#5, Sådant tycker jag är på barn nivå när man beter sig på det viset, det känns ju bara ännu mer tråkigt och jobbigt för dom som måste betala, man kan uppföra sig på ett vuxet sätt och försöka visa empati istället 
#6 jamen eller hur? så därför har jag slutat prata siffror 
#7, He he 
Jag har inte fått något brev än men brukar få lite tillbaka. Dock har jag valt att det ska gå direkt till CSN så betalas mitt studielån med pengar jag aldrig ser och inte behöver sakna
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag får restskatt. Inte kul, men jag var förberedd på det eftersom Fk dragit för lite skatt. Hoppas slippa nästa år, ifall jag och Fk har lyckats 'träffa rätt' med skatten i år.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare