Komplettering
Fick idag hem brev från FK om att min ansökan behöver kompletteras med ett till papper. Vad jag inte förstår är vart denna komplettering ska skickas? Är det till inläsningscentralen i östersund? Men hur förstår dem i så fall att det pappret hör ihop med just den ansökan så att pappret hamnar hos rätt handläggare?
Med vänliga hälsningar
Chess
Du fyller väl i dina personuppgifter? Då bör det hamna rätt.
/Maria
#1 Det är skolan som ska skriva intyget som det rör sig om. Men det borde alltså hamna rätt bara det står namn + personnummer?
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag eller min läkare har skickat mina uppgifter till Östersund och min handläggare som sitter i Göteborg har fått alla papper vad jag vet.
Glöm bara inte att ta en kopia själv.
/Maria

Vad jag vet så ska det skickas till Östersund till inläsningscentralen och med namn och personnummer ska det komma rätt.
Räcker väl egentligen med personnummer för det är ju ditt det finns ingen mer med exakt samma som du.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
när jag skulle sända in kompletteringsuppgifter så sa handläggaren att jag skulle sända till Östersund, skriva namn, personnummer och vilket vilket ärende det gäller på pappret, då skulle det komma rätt.