Försäkringskassan iFokus

Försäkringskassan

Etikett: övrigt
Läst 1776 ggr
mongu
0

2013 - Ett nytt år!

Då var det 2013 då. Hur har ni det på det nya året? Har det startat bra eller dåligt?

Är det många som väntar på besked från Försäkringskassan angående sjukpenning eller sjukersättning?

För min egen del så slutade förra året och startade detta året med rejäl infektion.

La mig pall torsdan innan jul och det är inte bra än. Inte på topp i alla fall. Nu är väl jag sällan på topp, det topp som fanns tidigare innan jag blev sjuk. Men jag är inte ens i närheten av min egen topp, tyvärr.

Hoppas att ni andra har det bättre, skriv gärna och berätta hur ni mår och vart ni befinner er om ni väntar på beslut från Försäkringskassan.

Pga att jag inte mått så bra under lång tid så är det väldigt låg aktivitet här. Jag försöker läsa men har oftast inte kraft att skriva. Men jag finns kvar och hoppas att det ska släppa så jag orkar mera snart.

Ha ett bra 2013 alla!

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

mongu
0

Ingen som har nåt att berätta för oss andra om hur 2013 startat och hur eller vad ni har för förväntningar?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!